Saltar al contenido
Radio Logo
PodcastsCine y TelevisiónPodcast Ningú no és perfecte

Podcast Ningú no és perfecte

ningunoes
Podcast Ningú no és perfecte
Último episodio

731 episodios

  • Podcast Ningú no és perfecte

    NNEP 26x08 - Resident Evil

    04/11/2026 | 1 h 55 min
    Torna Zach Cregger en aquest especial de Resident Evil, en què ens endinsarem en la foscor de la nova pel·lícula i del videojoc que ho va començar tot.
    Comencem amb unes impressions generals de la pel·lícula i de les intencions del director, així com amb el punt de vista del protagonista, Austin Abrams.
    En l’apartat de producció, repassarem les diferents adaptacions audiovisuals de la saga i com entra Cregger en el projecte, a més d’algunes de les seves influències.
    A la segona part del programa, analitzem totes les escenes, gairebé pantalla a pantalla, explicant-ne curiositats, detalls i referències als videojocs. També parlem de les decisions de Cregger i de com ha traslladat l’esperit de Resident Evil al cinema. Tanquem parlant del que ens pot oferir el director en el futur.
    Us acompanyen l’Ignasi Arbat, la Marta Sanz i la Simmer Valenciana com a convidada especial, que aporta el punt de vista gamer.
    Vine amb nosaltres en aquesta ruta nocturna cap a Raccoon City.
    Web: https://www.ningunoesperfecte.cat
    Patreon: https://www.patreon.com/ningunoesperfecte
  • Podcast Ningú no és perfecte

    NNEP 26x07 - Carrie, cinquanta anys fent tremolar la pantalla + Evil Dead Burn

    28/10/2026 | 2 h 11 min
    Especial de Halloween en què us oferim una terrorífica sessió doble.
    Obrim amb l’especial Carrie, cinquanta anys fent tremolar la pantalla, que vam gravar a l’espai Meeting del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, Sitges 2026. Parlarem de la novel·la de Stephen King, de l’adaptació de Brian De Palma, de les seqüeles i els remakes que s’han fet posteriorment, i de les influències i referències a altres sèries i pel·lícules.
    També podeu veure aquesta part del programa en vídeo al següent enllaç: https://youtu.be/Elwh22BOhSM
    A la segona part del programa analitzem Evil Dead Burn, però no ens limitarem a parlar d’aquesta pel·lícula. Després de fer-ne la crítica sense espòilers, repassem la cronologia de la saga Evil Dead per veure com encaixa aquesta entrega. Finalment, a partir d’1 hora i 35 minuts, repassem les millors escenes amb espòilers.
    Us acompanyen l’Ignasi Arbat, la Marta Sanz, l’Agus Izquierdo i en Francesc Morales.
    Web: https://www.ningunoesperfecte.cat
    Patreon: https://www.patreon.com/ningunoesperfecte
  • Podcast Ningú no és perfecte

    NNEP 26x06 - Sitges 2026

    21/10/2026 | 2 h 41 min
    Monogràfic dedicat al Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, Sitges 2026.
    En aquest episodi repassem les pel·lícules més destacades del festival i els principals encontres amb els convidats d’aquesta edició.
    Fem ressenyes breus i sense espòilers d’algunes de les pel·lícules de terror més esperades que arribaran pròximament, com Leviticus, Family Movie, Teenage, Sex and Death at Camp Miasma, Hope, Sanguine, Whalefall, The Cycle, The Incomer, The Fox, Wildwood, Wicker, Drag, Buddy, River, The Spiral, Victorian Psycho, Onslaught, 5 minutos más i moltes altres.
    També repassem les visites de Peter Jackson, Rick Baker, Michael Ironside, Kevin Bacon i Danny DeVito, i us expliquem què ens ha semblat el que hem pogut veure de Werwulf, el nou projecte de Robert Eggers.
    Si voleu saber quines pel·lícules ens han enamorat i quines ens han fet patir, aquest és el vostre programa.
    Us acompanyen l’Ignasi Arbat i la Marta Sanz.
    Web: https://www.ningunoesperfecte.cat
    Patreon: https://www.patreon.com/ningunoesperfecte
  • Podcast Ningú no és perfecte

    NNEP 26x05 - Widow’s Bay

    14/10/2026 | 2 h 3 min
    Aquesta setmana analitzem una de les sèries més premiades de l’any, Widow’s Bay.
    Obrim amb una crítica sense espòilers d’aquesta sèrie que combina terror i comèdia amb una fórmula molt original, de la qual analitzarem d’on surt i com funciona.
    En l’apartat de producció, coneixerem la seva responsable, Katie Dippold, descobrirem com sorgeix la idea i com s’hi uneix Hiro Murai. Fem un perfil de Matthew Rhys, busquem pistes darrere dels noms dels personatges principals i repassem el repartiment.
    En la part amb espòilers, comentem la sèrie en tres blocs: la descoberta de Widow’s Bay, com s’amplia el misteri i com tot acaba convergint. Parlem de les curiositats del rodatge, les principals referències a pel·lícules de terror i entrem a fons en la trama per descobrir tots els secrets de Widow’s Bay.
    Us acompanyen l’Ignasi Arbat, la Marta Sanz i en Jep Soler.
    Vine a Widow’s Bay, la nova Martha’s Vineyard.
    Web: https://www.ningunoesperfecte.cat
    Patreon: https://www.patreon.com/ningunoesperfecte
  • Podcast Ningú no és perfecte

    NNEP 26x04 - Star Trek: Strange New Worlds temporada 4

    07/10/2026 | 2 h 44 min
    Teletransporta’t a l’Enterprise perquè analitzem la quarta temporada de Star Trek: Strange New Worlds.
    Comencem amb unes impressions generals de la temporada en què comentem una diversitat de gèneres com mai i repassem quins han estat els millors i els pitjors capítols.
    Però sabem que heu vingut perquè entrem en cadascun dels episodis. I això farem! Els analitzem un per un: una mica d’històries marcianes, terror a l’espai, una ressaca increïble, quan tot es posa en blanc i negre, quan es converteixen en Muppets, la supervivència contra rellotge, una aventura de telenovel·la, un almirall dolent, l’hora del conte i la trobada amb l’Enterprise del demà.
    Un viatge galàctic ple de sorpreses i moments que connecten amb la història clàssica de Star Trek.
    Us hi acompanyen l’Ignasi Arbat, la Marta Sanz i en Sergi Toboso.
    Hit it!
    Web: https://www.ningunoesperfecte.cat
    Patreon: https://www.patreon.com/ningunoesperfecte
Más podcasts de Cine y Televisión
Acerca de Podcast Ningú no és perfecte
Ningú no és perfecte és un podcast de cinema i sèries amb la mirada posada al fantàstic i als còmics. Ressenyes, monogràfics i especials de pel·lícules, sèries i còmics. Espais per a fans de Star Wars i Star Trek, entrevistes, superherois, terror, ciència-ficció i anàlisis de productes de gènere amb els millors col·laboradors. Escolta tots els programes aquí: https://www.ningunoesperfecte.cat/
Sitio web del podcast

Escucha Podcast Ningú no és perfecte, Todopoderosos y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es

Descarga la app gratuita: radio.es

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app