Powered by RND
PodcastsFicciónLa isla de los oyentes

La isla de los oyentes

Cadena SER
La isla de los oyentes
Último episodio

Episodios disponibles

5 de 101
  • Tres llibres i tres flors. Capítol 5
    Escoltem tres fragments dels llibres per constatar la diferència d'estils. La passió a Lletres de safrà, la màgia de les paraules a Geranis Vermells, del retrobament a través de la boira del temps a Misaki. Escolteu i jutjau. Escolteu i llegiu. Disfruteu.
    --------  
    14:55
  • Tres llibres i tres flors. Capítol 4
    Arribem al capítol dedicat a 'Misaki. La boira'. La novel·la va sorgir com la necessitat de continuar un gir argumental que va quedar obert al final de la novel·la de Dionís. Després de molts anys d'absència, Misaki reapareix a Barcelona i desferma una espiral de pensaments i cabòries en la ment d'en Dionís. La història mostra, com si fos una fosa cinematogràfica, com Misaki es va diluint fins a despararèixer, a finals dels setanta, i com es va materialitzant després, a principis del segle XXI, fins a fer-se totalment present de nou a la vida d'en Dionís.
    --------  
    7:52
  • Tres llibres, tres flors. Capítol 3
    Aquest capítol està dedicat a Lletres de safrà. Al segle XIII, Menorca es el darrer baluard musulmà davant la pujança impetuosa de les diverses forces cristianes a la Mediterrània. L'illa es converteix en l'escenari on l anissaga dels Mukhtar esdevindrà protagonista d'excepció d'una època en què les invasions o els pactes de domini entre territoris de religions confrontades eres tan habituals com el mercadeig entre ells.
    --------  
    6:31
  • Tres llibres, tres flors. Capítol 2
    Aquest capítol està dedicat a Geranis Vermells, de na Maria Villalonga. A dintre de les pàgines d'aquest llibre, com diu Maria Cubas en la introducció d'aquest capítol, trobareu històries senzilles i quotidianes, de perfil costumista xiuxiuejades a cau d'orella. Ja teniu curiositat per sentir-ho? Que serveixi d'aperitiu de la lectura.
    --------  
    13:17
  • Tres llibres, tres flors. Capítol 1
    Què tenen en comú, a primera vista, el recull de relats breus Geranis vermells, la novel·la històrica Lletres de safrà i la contemporània Misaki. La boira? En cinc petits capítols anirem apropant-nos a les semblances i també a les singularitats. Tres obres, tres autors, tres lectures que vos recomenam amb els seus autors; Maria Villalonga, Gabriel Subirats i Armand Escandell.
    --------  
    3:44

Más podcasts de Ficción

Acerca de La isla de los oyentes

Creaciones originales de ficción de autores diversos. Nace desde los trabajos de talleres de creación de relatos literarios en Menorca y se amplía hacia obras breves de teatro. Tanto en castellano como en catalán.
Sitio web del podcast

Escucha La isla de los oyentes, Simulacro y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es

Descarga la app gratuita: radio.es

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app

La isla de los oyentes: Podcasts del grupo

Aplicaciones
Redes sociales
v7.20.2 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 7/13/2025 - 9:38:05 PM