Saltar al contenido
PodcastsGobiernoRàdio Maricel de Sitges

Ràdio Maricel de Sitges

Radio Maricel
Ràdio Maricel de Sitges
Último episodio

1333 episodios

  • Seriòfils: molta comèdia per començar el curs

    24/09/2026
    En Ted Lasso ha tornat, però aquesta vegada per portar un equip femení (4a temporada, Apple +). És una de les novetats d'un inici de curs amb moltes comèdies que hem comentat en el nostres Seriòfils amb Camil Villaverde, com la cuarta i darrera temporada de Muertos SL (Netflix), la sisena de Slow Horses (apple +), Youth (HBO Max), la segona de Such Brave Girls (Filmin) i Brothers (apple +). També hem parlat de Creednos (Movistar) i la segona temporada de The Gentlemen (Netflix). Per últim, hem parlat dels Emmy i de la gran triomfadora, La maldición de Widow's Bay.

    L'entrada Seriòfils: molta comèdia per començar el curs ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • El Punt Lila ha atès 842 persones en 4 nits a Sitges però menys d’un 1% responen a agressions, la tasca principal és informativa i educativa

    24/09/2026
    Són joves els que principalment s'hi acosten, d'entre 14 i 18 anys, i majoritàriament dones. Amb tot, de les quatre nits que el Punt Lila va estar present a Sitges, tres va haver de tancar abans d'hora degut a agressions, un fet que tot i que no és exclusiu de Sitges sí que s'ha manifestat més al nostre municipi que a d'altres fet que s'explica per factors diversos, entre ells la massificació i alhora la tendència a l'alça en la societat de discursos contraris a aquest tipus de servei que a Sitges va néixer el 2018 i ha anat evolucionant. N'hem parlat amb Júlia Pardo, coordinadora de l'àrea de prevenció de violències masclistes de la Cooperativa Cúrcuma, encarregada dels Punts Lila a Sitges, i amb Mireia Paretas, cap del Servei de Drets Civils de l'Ajuntament.

    L'entrada El Punt Lila ha atès 842 persones en 4 nits a Sitges però menys d’un 1% responen a agressions, la tasca principal és informativa i educativa ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • 20 anys de l’històric primer 4 de 8 de la Jove de Sitges. Hem fet memòria amb Santi Terraza

    24/09/2026
    Aquell primer quatre de vuit de la Jove de Sitges no només fou històric. Fou emocionalment intens, viscut amb una passió desbordada. Aquell va ser un quatre de vuit intentat, assajat, desitjat... El vespre del 24 de setembre del 2006 hi va haver més cor que tècnica, en un moment en el qual la jove ambicionava fer el pas als castells de vuit, i en un moment en el qual els castells no s'assajaven amb la metodologia d'avui. Recordem aquell moment immensament feliç amb Santi Terraza, que aleshores fou un dels segons del castell.

    L'entrada 20 anys de l’històric primer 4 de 8 de la Jove de Sitges. Hem fet memòria amb Santi Terraza ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • Responsables del ministeri vindran a Sitges el mes que ve per parlar de Kansas, Pic-Nic i Club de Mar

    24/09/2026
    Amb el tancament del Pic-Nic, previst per aquest diumenge, finalitzaran el seguit d'accions que costes ha exercit per executar la recuperació possessòria de Club de Mar, Kansas i Pic-Nic, en espera d'un futur que està per decidir i, si s'ha decidit, tampoc no s'ha fet públic. L'alcaldessa Aurora Carbonell, acompanyada dels regidors del govern, ha llegit aquest matí una declaració en la qual es manifesta, per un costat, l'exigència al ministeri de poder participar en el futur d'aquests edificis i en el projecte que està pendent d'entregar-se des del mes de juny, i, per l'altre, d'assumir la responsabilitat de la institució de vetllar per la seva conservació. A preguntes dels mitjans, Carbonell ha confirmat que el proper mes d'octubre el ministeri s'ha compromés a fer una visita per a poder parlar de l'assumpte. Us oferim la compareixença sencera.

    L'entrada Responsables del ministeri vindran a Sitges el mes que ve per parlar de Kansas, Pic-Nic i Club de Mar ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • Aquest diumenge, el CRAM organitza una jornada sobre tortugues marines a la platja de la Fragata per a infants de 5 a 12 anys

    22/09/2026
    El cicle de reproducció de la tortuga Careta està envoltat d'entrebancs, però la natura sap com salvar-los, tot i que l'hem d'ajudar a aconseguir-ho. Qualsevol nit d'estiu, la mare tortuga pot arribar a la platja i fer un petit sot a la sorra on hi deixarà els ous. Passaran unes tres setmanes fins que les tortugues acabades de néixer surtin totes juntes del niu, perquè el grup permet una sortida més segura cap al mar. Les tortugues no veuran mai més a la mare, i ben poques sobreviuran fins a l'edat de reproducció, que acostuma a ser a partir dels 20 anys. El proper diumenge 27 de setembre, a partir de les 10 del matí a la platja de la Fragata, el Centre de Recuperació d'Animals Marins (CRAM) organitza una activitat adreçada a nens i nenes de 5 a 12 anys, destinada a explicar com protegir un niu de tortuga i cuidar les platges. L'activitat és gratuïta i n'hem parlat amb Marta Mendoza, especialista del CRAM.

    L'entrada Aquest diumenge, el CRAM organitza una jornada sobre tortugues marines a la platja de la Fragata per a infants de 5 a 12 anys ha aparegut primer a Radio Maricel.
Más podcasts de Gobierno
Acerca de Ràdio Maricel de Sitges
El rss de Ràdio Maricel
Sitio web del podcast

Escucha Ràdio Maricel de Sitges, Encuentros Fundación Telefónica y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es

Descarga la app gratuita: radio.es

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app
Ràdio Maricel de Sitges: Podcasts del grupo