Saltar al contenido
Radio Logo
PodcastsGobiernoRàdio Maricel de Sitges

Ràdio Maricel de Sitges

Radio Maricel
Ràdio Maricel de Sitges
Último episodio

300 episodios

  • Relats vius: un nou espai per a la literatura sènior

    21/10/2026
    De la mà del taller d'escriptura creativa del Casino Prado, comencem un nou projecte: Relats vius, una porta per a les persones, especialment grans, que es vulguin acostar al món de l'escriptura. Amb la coordinació de Marisa Llach, el mestratge de Virginia Ferré i d'Andreu Martínez, i la supervisió de Rosa Maria Nogué, l'espai analitzarà periodicament textos de persones que vulguin acostar-se a l'apasionant món de l'escriptura. Avui hem començat amb una reflexió sobre com les tecnologies, i especialment la Intel·ligència Artificial, condiciona el procés creatiu.

    L'entrada Relats vius: un nou espai per a la literatura sènior ha aparegut primer a Ràdio Maricel.
  • Jordi Cubillos ens presenta: ‘Diables, fum, foc i sàtira festiva’

    21/10/2026
    El tercer volum de la nova col·lecció bàsics de cultura d'edicions Morera es dedica al món dels balls de diables. Jordi Cubillos ha rebut l'encàrrec de dedicar un petit volum a explicar, de manera didàctica i senzilla, la història i l'evolució dels balls de diables, així com també de l'elaboració dels versos. El llibre, que ha comptat amb el testimoni de quatre experts vinculars al món del folklore i dels balls, serà presentat pel folklorista Amadeu Carbó el proper divendres, 23 a les set del vespre a la seu del GES. N'hem parlat amb el seu autor.

    L'entrada Jordi Cubillos ens presenta: ‘Diables, fum, foc i sàtira festiva’ ha aparegut primer a Ràdio Maricel.
  • L’agenda de les biblioteques

    20/10/2026
    Amb la Marta Sànchez repassem l'agenda de les biblioteques de Sitges, la Santiago Rusiñol i la Josep Roig i Raventós, per als propers dies. Passat el Festival, tornen els tallers i les presentacions. La Marta també ens ha recomanat propostes de llibres relacionats amb l'arquitectura i Gaudí, en el seu any.

    L'entrada L’agenda de les biblioteques ha aparegut primer a Ràdio Maricel.
  • 14a Cursa solidària Nits de la Lluna Plena, una cita amb el Pol imprescindible en la investigació contra el càncer infantil

    20/10/2026
    La cursa i la resta d'iniciatives solidàries que duen a terme Xavier Lahoz i Estela Campanyà, pares del Pol, s'han convertit en indispensables en la recerca contra el càncer infantil del laboratori de Sant Joan de Déu. Recapten anualment 60.000 euros que van directament a la investigació d'aquest hospital i que junt amb els diners que recapten altres famílies i associacions signifiquen el 70% del pressupost total de 3'5 milions d'euros al laboratori de recerca de Sant Joan de Déu. La cita serà divendres 23 d'octubre a les 21h, prop de 5km amb sortida i arribada a l'Institut Vinyet per la que s'esperen mil cinc centes persones. N'hem parlat amb Xavier Lahoz i Estela Campanyà.

    L'entrada 14a Cursa solidària Nits de la Lluna Plena, una cita amb el Pol imprescindible en la investigació contra el càncer infantil ha aparegut primer a Ràdio Maricel.
  • Tertúlia

    20/10/2026
    Tertúlia dels dimarts, amb Josep Maria Matas, Elena Ferré i Loreto Almirall.

    L'entrada Tertúlia ha aparegut primer a Ràdio Maricel.
Más podcasts de Gobierno
Acerca de Ràdio Maricel de Sitges
El rss de Ràdio Maricel
Sitio web del podcast

Escucha Ràdio Maricel de Sitges, Into Africa y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es

Descarga la app gratuita: radio.es

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app
Ràdio Maricel de Sitges: Podcasts del grupo