PodcastsGobiernoRàdio Maricel de Sitges

Ràdio Maricel de Sitges

Radio Maricel
Ràdio Maricel de Sitges
Último episodio

919 episodios

  • Sandra Monfort, la diva del folk valencià a l’Escorxador

    11/03/2026
    La proposta forma part de CiclóL'entrada Sandra Monfort, la diva del folk valencià a l’Escorxador ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • El Port de Sitges acull el nou Circuit Tres Ports de vela del Garraf

    11/03/2026
    Dissabte i diumenge 13 i 14 de març el Port de Sitges acollirà la primera de les tres regates incloses en el Circuit Interclubs Tres Ports 2026 que comptarà amb el Club Nàutic Port de Sitges com a amfitrió. Al maig i al setembre es duran a terme les altres dues regates que també tindran com a epicentre el Port de Sitges però que comptaran amb els amfitrions del Club Nàutic Garraf i el Club Nàutic Vilanova. La iniciativa vol reforçar la tradició nàutica entre Sitges, Garraf i Vilanova i més enllà de la competició que oferirà premis als tres primers classificats la proposta passa per trobades de caire social en un entorn nàutic i alhora gastronòmic com és el Port de Sitges. N'hem parlat amb el president del Club Nàutic Port de Sitges, Jordi Baijet.

    L'entrada El Port de Sitges acull el nou Circuit Tres Ports de vela del Garraf ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • Dissabte al Vinyet es presenta el darrer poemari de David Jou, dedicat a Gaudí i a la Sagrada Família

    11/03/2026
    La Sagrada Família entesa com una expressió emocional, manifestada a través de la raó i la lògica que ha fet possible la consecució d'una obra arquitectònica única des del punt de vista tècnic. O, si es vol més senzill: de com la raó pot servir a la emoció. A partir d'un encàrrec de la editorial Claret, amb motiu del centenari de la mort d'Antoni Gaudí, David Jou ha confeccionat un poemari que acompanya al lector pels espais més simbòlics i referencials del temple, com les façanes del Naixement, la Passió i la Glòria, o les torres dels Evangelistes, la Mare de Déu i Jesús. El llibre es presentarà el proper dissabte, 14 de març al santuari del Vinyet, a partir de les 12h del migdia. N'hem parlat amb l'autor.

    L'entrada Dissabte al Vinyet es presenta el darrer poemari de David Jou, dedicat a Gaudí i a la Sagrada Família ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • Agenda de les biblioteques

    10/03/2026
    Amb la Marta Sànchez repassem l'agenda de la propera quinzena de les biblioteques de Sitges, la Santiago Rusiñol i la Josep Roig i Raventós, que incorpora presentacions de llibres, tallers, activitats infantils i exposicions. La Marta també ha portat diversos suggeriments de les vitrines de les biblioteques.

    L'entrada Agenda de les biblioteques ha aparegut primer a Radio Maricel.
  • Lluís Monjo, coordinador del Grau d’Enginyeria Elèctrica i Sistemes Ferroviaris de l’UPC: “podem anar tranquils al tren”

    10/03/2026
    El proper 16 de març començaran unes obres de reparació i protecció de la infraestructura en un túnel i dos viaductes en el tram ferroviari entre Sitges i Garraf per tal de preservar la línia. El projecte s'allargarà tres mesos i tenen un pressupost de 3milions d'euros i obligarà a que tots els trens en el tram Sitges-Garraf passin només per una sola via fet que reduirà, inevitablement, el servei actual de trens. Aquesta però no serà l'única obra, es preveu a curt termini una actuació més gran que s'allargarà anys que construirà una nova infraestructura i que inicialment preveu ampliar el túnel de muntanya per fer-hi circular les dues vies i deixar el del mar com a galeria o via verda. A l'espera que es concreti l'actuació però sabent què és necessària per tal d'adaptar la infraestructura a la normativa europea n'hem parlat amb el coordinador del Grau en Enginyeria Elèctrica i Sistemes Ferroviaris de l'UPC de Vilanova, Lluís Monjo, que ha assegurat que tenim una correcta xarxa ferroviària, eficaç i segura tot i que el futur immediat requerirà de la paciència dels usuaris degut a les obres. Parlem de trens, de xarxa ferroviària i del futur laboral pròsper que els espera als estudiants del grau.

    L'entrada Lluís Monjo, coordinador del Grau d’Enginyeria Elèctrica i Sistemes Ferroviaris de l’UPC: “podem anar tranquils al tren” ha aparegut primer a Radio Maricel.

Más podcasts de Gobierno

Acerca de Ràdio Maricel de Sitges

El rss de Ràdio Maricel
Sitio web del podcast

Escucha Ràdio Maricel de Sitges, No es el fin del mundo y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es

Descarga la app gratuita: radio.es

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app

Ràdio Maricel de Sitges: Podcasts del grupo

Aplicaciones
Redes sociales
v8.7.2 | © 2007-2026 radio.de GmbH
Generated: 3/11/2026 - 11:36:43 PM