Powered by RND
PodcastsGobiernoRàdio Maricel de Sitges

Ràdio Maricel de Sitges

Radio Maricel
Ràdio Maricel de Sitges
Último episodio

Episodios disponibles

5 de 695
  • ESPORTS (la prèvia): la UE Sitges de Manel Rodríguez se la juga amb el Santboià. El Bàsquet Sitges presentarà els seus equips i el CP Subur Sitges rep al Mollerussa a Pins Vens
    La UE Sitges, en el debut de Manel Rodríguez a la banqueta, se la juga al camp del Santboià. El Bàsquet Sitges presentarà demà, a Pins Vens, els seus equips en acabar el partit del sènior A davant el Natació Sabadell, mentre que el CP Subur Sitges s'enfrontarà al Mollerussa, en partit de la 10ª jornada a 2ª Catalana. El Rugby Club Sitges tancarà la primera volta jugant a Palma de Mallorca contra El Toro. L'entrada ESPORTS (la prèvia): la UE Sitges de Manel Rodríguez se la juga amb el Santboià. El Bàsquet Sitges presentarà els seus equips i el CP Subur Sitges rep al Mollerussa a Pins Vens ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • La tertúlia esportiva
    La tertúlia habitual dels divendres parla de l'actual moment del Barça tot just després de la derrota a la Champions contra el Chelsea. L'entrada La tertúlia esportiva ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • Loreto Almirall rep la Ploma d’Or 2025 en una Nit de Premis que atorga deu guardons per treballar en favor de la cultura, de Sitges i del català
    La sitgetana Loreto Almirall Malivern va rebre la 52a Ploma d'Or que concedeix l'Ajuntament de Sitges en el marc de la Nit de Premis Sitges que es va celebrar a l'Escorxador. Amb una trajectòria destacable en el món de l'educació i en defensa de la literatura infantil la premiada va agraïr emocionada el guardó llegint un conte. Abans altres sitgetans van rebre reconeixement per la seva tasca en favor de la cultura, del català i de Sitges. És el cas d'Emilio Huete que va rebre el 50è Premi Trinitat Catasús que atorga el col·lectiu de periodistes i comunicadors locals, per la seva lluita i defensa en favor de la natació formativa i competitiva. Huete va agraïr el premi alhora que va lamentar la pèrdua del Club Natació Sitges i va posar de manifest la necessitat d'una piscina competitiva per als nedadors locals. Altres premiats van ser l'establiment La Gralla, que va rebre el 2n Premi Lola Anglada de mans de Plataforma per la Llengua per la seva implicació i el seu activisme amb la llengua catalana i les tradicions locals. Genís Hernández va rebre el 7è Premi Jànio Marti d'Arts Escèniques que atorga El Retiro, Lambert Gràcia "Gari" va recollir el 16è Premi Josep Maria Jornet de Fotografia concedit pel Grup d'Estudis Sitgetans. Enric Julián va rebre el 6è Premi Pepito Zamora que atorga Colors Sitges Link per la seva valentia i tasca dins el col·lectiu LGTB+, Raquel Casas va rebre el guardó per haver guanyat el Sisè Concurs Literari de Relat Curt Antoni Sella que concedeix Museus de Sitges i els joves sitgetans Pol Ollé i Martí Carbonell van rebre el 44è Premi Josep Carbonell i Gener pels seus treballs en categoria batxillerat i universitari respectivament. La nit també va concedir els premis que organitza la regidoria de cultura, el 34è Concurs Pintura Sanvisens a Melchor Balsera i el 29è Concurs d'Escultura Pere Jou a Agustín Serisuelo. L'acte que va conduir la travesti catalana Alex Marteen va començar amb el parlament del regidor de cultura Albert Oliver-Rodés i el va cloure l'alcaldessa Aurora Carbonell que va posar en valor el talent local. L'entrada Loreto Almirall rep la Ploma d’Or 2025 en una Nit de Premis que atorga deu guardons per treballar en favor de la cultura, de Sitges i del català ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • Les notícies de l’Utrillo
    En el butlletí d'aquesta setmana us comentem que el 'Theatre for Schools' passa per l’escola, i que ja tenim el registre dels participants del primer Utrillo Talent del curs. També us parlem que els cursos de Segon i cinquè celebren la jornada esportiva amb les diferents escoles de Sitges, i que i4 realitza la seva primera sortida a Trementinaires. L'entrada Les notícies de l’Utrillo ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • Temps de família. Que els adults escoltin i siguin receptius, és una de les claus per a una bona salut emocional dels infants
    En la salut emocional dels infants hi juguen un paper fonamental els pares, els educadors i els propis infants. És un triangle que es complementa, però en el qual cadascú ha d'establir una relació de confiança amb l'altre. Amb Roman Pérez, des del centre de reeducació David, abordem aquesta relació compartida on opera molt la responsabilitat de cadascú. L'entrada Temps de família. Que els adults escoltin i siguin receptius, és una de les claus per a una bona salut emocional dels infants ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  

Más podcasts de Gobierno

Acerca de Ràdio Maricel de Sitges

El rss de Ràdio Maricel
Sitio web del podcast

Escucha Ràdio Maricel de Sitges, The Interview y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es

Descarga la app gratuita: radio.es

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app

Ràdio Maricel de Sitges: Podcasts del grupo

Aplicaciones
Redes sociales
v8.0.4 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 11/28/2025 - 7:55:17 PM