1297 episodios
- El camp municipal d'Aiguadolç acull aquest dissabte la primera jornada d'Esport Inclusiu, organitzada per la Fundació Eusebio Sacristán, en col·laboració amb DiverSit de la Unió Esportiva Sitges, del Rotary Club Sitges, i de l'Ajuntament de Sitges. La jornada proposa jocs i proves esportives amb la màxima diversitat, i un partit conjunt, amb la intenció de donar visibilitat a la tasca inclusiva de la fundació, que apropa l'esport a persones amb dificultats molt diverses. N'hem parlat amb la responsable de la Fundació, Paula Sacristan.
L'entrada La Fundació Eusebio Sacristán organitza la primera Jornada d’Esport Inclusiu ha aparegut primer a Radio Maricel. De Sitges a Borredà, amb una lliçó de vida. Aquesta és la història d’en Paco, la Lucia i el restaurant i la botiga de Cal Ferrer
03/09/2026A dos quarts de set del matí a Cal Ferrer ja està tot a punt per a servir esmorzars de forquilla. A la tarda, tot a punt per a que les senyores de Borredà prenguin el cafè i els senyors juguin a la butifarra. I tot plegat en un entorn de poble petit o, si voleu, de família gran, perquè en Paco Melgarejo, la Lucia Gritcenko i les seves dues nenes -la darrera nascuda el 21 d'agost- se senten borredanesos perquè el poble els ha acollit amb els braços oberts des del primer dia. La parella va decidir apostar per un canvi de vida. Aterraren a Sitges el 2013. Ell era cuiner al Cable i ella treballava en una empresa de lloguer de cotxes a l'aeroport de Barcelona, quan va aparèixer l'oportunitat d'assumir les regnes de Cal Ferrer, un restaurant, bar, colmado, quiosc i, en definitiva, un punt de trobada pels veïns. Aquesta és la història feliç d'una família convençuda d'haver pres la millor decisió de les seves vides, perquè la vida a Borredà és...una altra forma de viure.
L'entrada De Sitges a Borredà, amb una lliçó de vida. Aquesta és la història d’en Paco, la Lucia i el restaurant i la botiga de Cal Ferrer ha aparegut primer a Radio Maricel.- L'estiu ha portat més fum a un panorama pervers: Espanya enfrontada amb Itàlia i Dinamarca a compte de la immigració, Alemanya que puja el to contra Rússia per fer front a la guerra híbrida i Islàndia li diu que no a la Unió, mentre a l'horitzó electoral escalfen populismes antieuropeus. Davant d'aquesta foto, en una nova Hora d'Europa amb Joaquim Millan d'Eurolocal, Pau Solanilla i Oriol Lázaro recomanen fortalesa, menys burocràcia, unitat d'acció superant el bloqueig dels estats, i tornar al territori.
L'entrada L’Hora d’Europa: o caixa o faixa ha aparegut primer a Radio Maricel. La T-Jove. Encara queda estiu, encara queda festa, però torna inexorablement la vida quotidiana
02/09/2026Amb alguna ressaca vilafranquina inclosa, la Paula, en Martí, la Bruna i la Nuria comencen a retrobar-se amb la quotidianeïtat del final de l'estiu. Alguns amb projectes de canvi, d'altres amb la tornada a la feina, i d'altres amb l'agenda plena de preparatius pel que ha de venir.
L'entrada La T-Jove. Encara queda estiu, encara queda festa, però torna inexorablement la vida quotidiana ha aparegut primer a Radio Maricel.El Parc del Garraf viu el periode de migració d’aus rapinyaires. En parlem amb el seu director
02/09/2026Fins al 15 d'octubre el parc del Garraf viu un dels moments de l'any més esperats pels professionals i els aficionats a la natura. Durant aquest periode el massís és l'escenari del pas de moltes aus rapinyaires en el marc de la migració postnupcial. O sia, quan abandonen els seus hàbitats naturals de reproducció a la recerca de zones climàtiques més benignes. Fins a 16 espècies de rapinyaires consten com a identificables en els arxius del parc, durant diferents moments de l'any, i és ara quan el parc obre la possibilitat que persones voluntàries puguin participar en l'observació i documentació d'aquestes aus des del mirador privilegiat de Canòpolis prop de l'oficina del parc a la Pleta. En parlem amb el director del parc, Jose Luís Herrera.
L'entrada El Parc del Garraf viu el periode de migració d’aus rapinyaires. En parlem amb el seu director ha aparegut primer a Radio Maricel.
Más podcasts de Gobierno
Podcasts a la moda de Gobierno
Acerca de Ràdio Maricel de Sitges
El rss de Ràdio Maricel
Sitio web del podcastEscucha Ràdio Maricel de Sitges, The Europol Podcast y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.es
Descarga la app gratuita: radio.es
- Añadir radios y podcasts a favoritos
- Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
- Carplay & Android Auto compatible
- Muchas otras funciones de la app
Descarga la app gratuita: radio.es
- Añadir radios y podcasts a favoritos
- Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
- Carplay & Android Auto compatible
- Muchas otras funciones de la app

Ràdio Maricel de Sitges
Escanea el código,
Descarga la app,
Escucha.
Descarga la app,
Escucha.
Ràdio Maricel de Sitges: Podcasts del grupo



























