Avui parlem sobre la col·laboració d'Aitana i Julieta, de la separació entre Paula Badosa i Tsitsipas i en Víctor Navarro ens explica el retrobament de Fermín i Berta. A més, parlem amb els nois d'"El búnquer".
--------
48:42
--------
48:42
El vincle secret de la Marta amb Javi de Hoyos
Avui parlem sobre el vincle secret de la Marta amb Javi de Hoyos, i expliquem qui és ell: tots els detalls de la seva vida personal. A més, comentem la primera fotografia d'en Plex i l'Aitana publicada per ella, de la ruptura entre Tsitsipas i Badosa i en Jaume Miranda ens parla sobre "La familia de la tele".
--------
49:20
--------
49:20
Ruptura a Can Barça?
Avui hem parlat d'una presumpta ruptura a Can Barça, del nou disc de la Rosalía i dels teatres que farem el curs que ve. A més, amb Víctor Navarro parlem de la selectivitat de Pau Cubarsí i amb Pau Esparch de la ruptura professional entre Piqué i Ibai.
--------
47:10
--------
47:10
Les amigues de Laura Escanes odien el seu nòvio?
Avui parlem de Joan Verdú i Laura Escanes i d'Aitana i la seva celebració d'aniversari. En Jaume Miranda ens parla de Montoya, de què està fent ara mateix, i del mem d'Estopa durant l'Orgull LGTBIQ+.
Roger Carandell, Marta Montaner i Juliana Canet aprofiten la cultura de la fama i les tafaneries per generar contingut i debats sobre temes socialment rellevants, amb humor i sense complexos.