Estem davant d’un disc fet 100% en la intimitat, en la soledat a l’estudi, però 100% basat en l’amor de les persones que estan al voltant de Pau. Aquest disc no ha estat una cosa molt buscada……. fer-lo ha estat més aviat inevitable, Pau tenia la necessitat de buidar-se. 14 cançons per deixar-se ser i sentir, per perdre’s entre lo suau i lo disonant. Que aprofiti el donut i el cafetó descafeïnat (amb civada always) ☕